lunes, 21 de abril de 2008

SANTI BARÓ ENS ESCRIU

Us vull agraïr a tots vosaltres, alumnes de cinquè de l’escola Bon Pastor, l’estona compartida el passat dimarts. És el segon any que sóc en aquesta escola que per a mi és ja emblemàtica. I perquè ho és, us estareu preguntant? Pel caliu, per les mirades, per les preguntes, per l’entusiasme... Si en alguna escola he tingut la veritable sensació de trobar-me entre amants de la lectura és en la vostra. Em va passar l’any passat, i m’ha tornat a passar en la nostra recent trobada. El vostre acolliment és encoratjador i encara ho és més adonar-me que els vostres professors us preparen per alguna cosa més que per ser bons estudiants. Us preparen per ser persones, i això és més important que un munt de diplomes acadèmics... Ànims i si us plau no canvieu que en l’assignatura de la vida segur que treureu un excel.lent.


Santi Baró

2 comentarios:

El Taller de les Mil i Una Històries dijo...

Moltes gràcies per les teves paraules Santi. Per nosaltres és un privilegi poder contar amb escriptors com tu que fan possible que els nostres alumnes estimin la lectura i gaudeixin d'històries i personatges que els porten molt lluny. Et desitgem un feliç Sant Jordi i molts èxits. Una abraçada.
Oscar Rivas

Anónimo dijo...

Hola sóc en Sergio Hernando de l'escola Bon Pastor de 3r de primària A, y em va agradar molt quan va venir la Eulàlia Canal, i també m'han agradat molt les fotos.
Ya m'aniré passant per aquest blog, un petó.
La mevo germana Verónica que va acabar l'any passat l'escola us envia records:)

Sergio Hernando Priego