lunes, 7 de abril de 2008

Visita d'autors: NÚRIA ALBERTÍ






Hem rebut la visita de l'escriptora Núria Albertí autora del llibre de poesies GRI, GRILL I ALTRES ANIMALADES.


Després de la trobada aquestes són algunes de les OPINIONS del alumnes de 2n de Primària:


"A mi em va agradar la metàfora de Les Foques que les compara amb Sirenes".


"Ens va explicar moltes coses dels llibres i nosaltres li vam preguntar curiositats nostres. Al principi estava una mica nerviós però després em vaig calmar".


"He trigat molt a comprar el llibre però estic molt content de tenir-lo. He après tres poesies que m'agraden molt".


"Ens va donar consells per inventar paraules com Albercocuc i Plastilinista".


"Quan va vindre l'escriptora era tal com me l'imaginava".




Com podeu veure el contacte dels alumnes amb l'autora és molt enriquidor i motivador per la lectura. Aquesta iniciativa complementa el TALLER D'ESCRIPTURA: LA POESIA que es fa al llarg del curs.


No hay comentarios: