miércoles, 26 de noviembre de 2008

EL NIÑO QUE QUERÍA SER TINTÍN




Al llarg d'aquest primer trimestre, els nostres alumnes de 5è de Primària han llegit aquesta història i ara volen donar les seves opinions i comentaris.

Cada setmana llegien un capítol, el comentaven i s'anaven ficant cada vegada més a l'aventura de Cejudo, Leticia, David... el señor Torres. Ells també han crescut i madurat com el nostre personatge.
Aquí teniu les imatges del llibre i de l'autor.
I recordeu..."UN LLIBRE ET BUSCA, DEIXA'T ATRAPAR!"

25 comentarios:

Anónimo dijo...

A mi m´ha agradat el Llibre de Tintín perquè era molt interessant i ple d´aventures,perquè a mi me agrada les aventures i els llibres de Tíntín jo crec que el que es podia canviar seria el títol: David i els seus llibres de Tintín.
Walter Castelo

Anónimo dijo...

El libro me ha gustado,la verdad es que es divertido,interesante y a veces con intriga.Yo cambiaría el final,pondría más cosas por ejemplo:al día siguiente Leticia le dice que le gusta el libro y sin darse cuenta sin pensarselo...la besa.
Así el libro sería ms divertido y con final más interesante.Tendrian de publicar la segunda parte del libro porque lo compraría mucha gente.
Nuria Amor

Anónimo dijo...

El cuento de Tintín me ha gustado
mucho:los petardos y cuando decían
lo de el gordo.El capítulo10 era muy divertido.Me ha parecido un poco aburrido el capítulo 3.El que más me ha gustado ha sido el capítulo4. Lo recomiendo.
Javi Fernández

Anónimo dijo...

El llibre de El niño que queria ser Tintín m´ha semblat molt igual que la nostra vida al cole amb:abusicas,repelnts,noies que ens agraden,deures sense fer. El final una mica menys del que esperava, volia més.
Nerea Beltrán

Anónimo dijo...

El llibre m'ha gradat molt sobretot la història de Letícia.
a mi no m'ha passat cap aventura igual però ha estat molt xulo i divertit.
Al principi li passen molts problemes i al final els arregla el solet i molt bé sense ajuda.
Jo tampoc voldria ser d'un altre món seria...molt extrany.
Lluis González

Anónimo dijo...

M'ha samblat molt interesant i amb misteri.Espero que als cumpanys els hagi agradat tant com ami.
CarmenPaños

Anónimo dijo...

El llibre de el niño que quería ser
Tintín es molt divertit i el que m'ha agradat més ha estat quan el David llençava petards al Gordo.
Sandra Anguita.

Anónimo dijo...

aquest llibre m´ha agradat molt.Es molt divertit i ensenya com ha maduraten david.El que mes m´ha agradat del llibre ha sigut quan li regala la colonia a la leticia.el que mes m´ha fet gracia a estat quan el seu pare li diu :``que passa tigre.Vuy tornara llegir un llibre com aquet.
montse bellavista*

Anónimo dijo...

He trobat molt interesant aquest llibre,era molt bonic.m'ha agradat quan el David s'enfadava amb Cejudo,Fèlix i Gilberto i ha estat la millor part.Ha sigut un llibre molt divertit,el Gordo m'agradaria que s'haguès ...
Brian Fortes

Anónimo dijo...

M'ha semblat molt bonic i interessant,he rigut molt.El que més m'ha agradat ha estat quan es barallava i tirava les prestatgeries de caramels.El que se m'ha fet fet pesat ha sigut quan no feia els deures.M'agradaria que hi hagués un segon volum per què m'ha deixat amb la intriga i a mi els llibres que em deixen amb la intriga m'agraden molt.També m'ha fet molta gràcia quan s'ha enfadat i ha inflat al Cejudo.
El recomano.
Marco González

Anónimo dijo...

aquest llibre m´ha agradat molt.És molt divertit i ensenya com ha maduraten David.El que més m´ha agradat ha sigut quan li regala en David a la Letícia la colonia.El que mes mé´s m´ha fet gràcia ha estat el seu pare quan li deia:"¿Què passa Tigre?"M'agradaria tornar a llegir unllibre com aquest al'escola.
Montse Bellavista

Anónimo dijo...

Aquest conte m,ha agradat molt però el final no perquè el David ha lliutat amb molta gent per la Letícia per res. Però el principi està bé, el David llençant una caixa de petards a la porteria de el Gordo. Jo crec que els llibres que en David li va deixar a la Letícia, del Tintín, li agradaran. També crec que al pas del temps acabaran junts. Recomano el llibre per a tothom.
Manel Góngora.

Anónimo dijo...

Magrada el moment que el David li pega al Cejudo, em va fer gràcia com ho explica.Jo crec que podria tenir un altre final: es podien donar un petó David i Letícia. I el senyor Torres és una mica "meterseentodo".
Maria Romera

Anónimo dijo...

M´ha agradat molt aquest aquest llibre per què es molt divertit
i per què a tots ens feia riure.
M´ha semblat que aquest llibre
és molt emocionant llegirlo amb tota la classe.
El que més m´ha agradat ha sigut
quan li deia els pares que paresin de discutir i els deia tot el que pensaba de la situació i que no volia estar al mig de les discusions.
Els noms dels personatges són:
David,Cejudo,Leticia,el"gordo",
Gilbeto i Julita.
Ho recomano.
Sonia Castaño.

Anónimo dijo...

Aquesta història m'ha agradat molt perquè té moltes aventures,és divertida,i té una mica d'amor. M'ha fet gràcia per frases,tota la clase s'ha rigut d'algunes frases dels capítols. El dibuix més divertit és el de la pàgina 99. També m'ha agradat quan el David s'enamora de la Letícia i intenta que li faci cas. Espero que acabin de novios, fan una bona parella.
Alicia de Paco

Anónimo dijo...

El llibre m'ha agradat molt per què en
David és un "samanteca",perquè mai fa els deures o si no els fa malament,i podrien haver escrit el final,hi ha moltes baralles entre el Gilberto i el David,i en David
sempre perd per que en Gilberto li dona una...,i la mare i el l'ha de curar, i el pare i la mare sempre estan discutin, i el pare l'hi esta fent els deures, i despres els te malament,i es nota molt qui son els actors secundaris :Leticia,Cejuo,Julita,Gilberto i Felix.

En fi sempre són aquets petits detalls els que fan que un llibre no sigui perfecte com: la falta d'imatges, que llegeixi més el llibre de Tintín i que no digui tantes vegades "que divertido sería vivir en este mundo", i pensa molt en la Letícia i després la Letícia no fa res.
També és molta casualitat que quan va al lavabo amagar-se ningú entri.
Gerard Solà

Anónimo dijo...

A mi m'ha agradat molt aquest llibre perquè ell tenia molts poblemes com el dels seus pares , a la persona que li agrada ,amb els seus amics...
Però a mi el que m'ha agradat mésés el final perquè aconsegueix tot el que vol.Encaraque la baralla que ha tingut és per una bona raó per una persona que l'estima.
A mi em sembla que al final la Letícia serà la seva millor amiga.
Katerina Klimava.

Anónimo dijo...

M'ha agradat molt aquesta història perquè és un noi que primer era una mica despistatperò desprès s'anava portant millor i perquè Letícia l'estimès com novio i per això va gastar-setots els seus diners per comprar-li la colònia.I per això m'ha agradat tant aquesta història.
Samir Comas

Anónimo dijo...

M'ha agradat el llibre de el nen que queria ser Tintín perquè és un nen que sempre es fica en problems
per exemple amb els seus pares i amb els seus amics. La part que m'ha agradat més és quan el David li regala la colònia a la Letícia i també quan els hi diu als pares que els deures els farà ell. ës molt interessant.
Tamara Orozco.

Anónimo dijo...

El llibre m'ha agradat molt. La part més diver, quan la Letícia s'enamora del David. Té moltes aventures i és una mica d'amor. Molt bo el capítol 10 i la pàgina 98. És molt emocionant.
Melodi Fernández

Anónimo dijo...

M'ha agradat molt el llibre perquè
s molt divertit. La part que més m'ha agradat ha sigut quan li regala la colònia a la Letícia. Al final el David és una mica més madur, ja sap que no és el Tintín. El recomano.
Malanie Prados

Anónimo dijo...

Me a agradat el llibre perque es molt molt dibertit jo di un ura per qui li a escrit.Me a agradat molt.

Anónimo dijo...

Me a agradat el llibra de tintin perque es molt molt divertit viu moltes aventrures.Es molt guai.

Anónimo dijo...

Me a agradat molt el llibra perque el nen que es diu David viu moltas aventuras amb els seus amics:Cejudo,Gilberto...Lo
recomano per pasar una bona estona.
Daniel Vigara

Anónimo dijo...

Me ha parecido muy bonito,también me han hecho gracia los nombres de los personajes:Cejudo,Pepa...
Cada uno de estos personajes es distinto.
También me han gustado los momentos de acción como cuando David mete un petardo en la portería del gordo.
En los momentos que aparecen trozos de las aventuras de Tíntín también me ha dado muchos recuerdos.
Marc Nebot