jueves, 27 de noviembre de 2008




Intriga en Luxor
Autor/a:
SORTLAND, Bjorn
Ilustrador:
BREDESEN, Trond
Colección:
Los Investigadores del Arte
Serie:
Nº Colección:
2
ISBN:
9788426364869
Formato:
155 x 220
nº de Pág.:
140
Encuadernación:
Cartoné
Precio:
9,60 €
Sinopsis
La familia de David viaja a Egipto. Un misterioso anciano les propone visitar Luxor, la ciudad de los templos, y les recomienda un hostal donde alojarse. Allí no son bien recibidos. Una banda internacional de ladrones de arte ha secuestrado a dos niños con el fin de conseguir piezas antiguas egipcias de sus padres, que las han ido recogiendo de Qurna, el lugar donde viven. David y Sissel, que de nuevo se inmiscuyen donde no deben, también son secuestrados. Los cuatro niños logran escapar y denunciar a los ladrones, que acaban en prisión.
Aquest és el llibre que han llegit col·lectivament al llarg del trimestre els alumnes de 6è de Primària i us volen fer arribar els seus comentaris.
Recordeu el nostre lema:"UN LLIBRE ET BUSCA, DEIXA'T ATRAPAR!"

12 comentarios:

El Taller de les Mil i Una Històries dijo...

Penso que ha estat una bona tria la d'aquest llibre. Ela alumnes crec que han gaudit de les aventures d'aquesta família i han...descobert el món màgic d'Egipte.
Oscar

Anónimo dijo...

yo crec que ha estat molt bona idea comprar aquest llibre perque no val molt diners y esta molt interesant. A mi m'agradat molt perque es d'intriga i de misteri. La part on mes m'agradat mes es on l'Abdel agafa el taxi i es posa a tota marxa i tambe moltes altres pero no puc escrivir-les perque mai terminaria

FRANCESC ORTEGA SANTOS 6èA

Anónimo dijo...

yo crec que ha estat molt bona idea comprar aquest llibre perque no val molt diners y esta molt interesant. A mi m'agradat molt perque es d'intriga i de misteri. La part on mes m'agradat mes es on l'Abdel agafa el taxi i es posa a tota marxa i tambe moltes altres pero no puc escrivir-les perque mai terminaria

FRANCESC ORTEGA SANTOS 6èA

Anónimo dijo...

Ha sigut un llibre amb molta intriga, m'ha agradat molt...Àngel
És molt bo, té misteri, tresors antics i acaba bé...Samuel
És molt interessant i entretingut...Leslie

Anónimo dijo...

Ha estat molt bé la lectura d'aquest llibre...Albert
El recomano per llegir, és molt interessant...José

Anónimo dijo...

S'ha fet una mica llarg tot i que m'ha agradat. Hi ha capítols amb molta gràcia...Lorena
M'ha agradat en general però esperava més...Lisa

Anónimo dijo...

M'ha agradat molt la intriga del llibre...Jaume
Ha sigut interessant per`no era el tipus de llibre que a mi m'agraden...Judith

Anónimo dijo...

M'agaden molt els llibres que tracten d'Egipte. És molt bo...Marc
Els persontages d'aquesta aventura m'han agradat molt...Sònia

Anónimo dijo...

Era de misteri i m'ha agradat des del principi...Rafa
M'ha agradat MOLTÍSSIM...Laia

Anónimo dijo...

m'ha semblat molt bo, és de misteri i d'acció...Susana
Els capítols són molt divertits i amb intriga...Eduardo

Anónimo dijo...

Els personatges i l'anglès que surt m'han agradat...Natalia
M'ha agradat la intriga però m'agradaria més acció...Dani

Anónimo dijo...

m'agrada perquè és de misteri...Aarón
És divertit i m'agraden aquest tipus de llibres...Judith M
M'agraden les aventures que passen al llarg de la història...Marta